De noodzaak onderscheidend te zijn
Alexandra Straus is een interim-
manager die het best tot haar recht komt op communicatie-afdelingen in grotere, complexe organisaties. In de huidige markt waar iedereen interimmanager is of communicatieadvies geeft is het noodzakelijk om je te onderscheiden. Niet door hard te roepen maar door meer van je ervaring, aanpak en jezelf te laten zien.
Aanscherping van de briefing met The imagery
Met de werkwijze en de beelden van The imagery hebben we de oorspronkelijke opdracht van Straus Communicatie kunnen nuanceren. Door te vragen haar manier van werken, haar resultaten en haar relaties in beeld neer te leggen kwam er diepte in de briefing. Daarnaast heeft deze sessie Alexandra houvast gegeven om zich nog beter te kunnen profileren.
Identiteit
Studio Klaster heeft met Flowerdales de huisstijl van Straus Communicatie ontwikkeld. Zo kleurrijk als Alexandra is, is ook haar huisstijl. Haar liefde voor de wereld om haar heen en de nuance die zij in haar werk zoekt, vormen de basis van de stijl. Haar respect voor tijdelijke collega’s, voor de wereld om haar heen én de kunst om te verbinden laten we in het beeld maar ook in het logo zien. De tomeloze energie van Alexandra komt terug in de persoonlijke pay-off: Get Straused!
Sjablonen: Orange Pepper
Drukwerk: Platform P
They Got Straused!
Zakelijke referenties van aansprekende opdrachtgevers staan prominent op de website, zij bevestigen expertise en specifieke aanpak. Prikkelende quotes die uitnodigen om verder te lezen. De website maakt nieuwsgierig en nuanceert de stevige pay-off. De beelden zijn een persoonlijke toevoeging aan het zakelijke profiel.
Realisatie website:Rob Peters interactief ontwerp